دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس و احمدرضا شهریاری بنام ما دوتا بودیم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ های جدید ایرانی شاد و غمگین | بهترین مرجع دانلود آهنگ جدید غمگین و شاد فارسی 94

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس و احمدرضا شهریاری بنام ما دوتا بودیم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید ما دو تا بودیم از احمدرضا شهریاری و بهزاد بکس

دانلود آهنگ جدید ما دو تا بودیم از احمدرضا شهریاری و بهزاد بکس با لینک مستقیم به همراه متن آهنگ ما دو تا بودیم زیر آسمونه آبی یا آسمون کبود از بهزاد بکس

 

دانلود آهنگ های جدید احمدرضا شهریاری

Download new song called monarchy Ahmad Behzad PacS and the two of us were

ترانه و ملودی : بهزاد پکس , تنظیم : احمد سولو

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید ما دو تا بودیم از بهزاد بکس و احمدرضا شهریاری با دو کیفیت 128 و 320

متن آهنگ جدید بهزاد پکس و احمدرضا شهریاری بنام ما دوتا بودیم :

زیر آسمونه آبی یا آسمون کبود

فرقی نمیکنه زندگی به کام ما نبود

ما دو تا بودیم هر دومون خسته از گذشته

دو تا شخصیته عجیب یکی خوبو یکی نبود

ما دو تا بودیم یکیمون کم حرف میزد

یکیمون پا پیش میکشید با دست پس میزد

دو دیوونه ی مریض که خورده بودن به هم

یکی میدویید برسه یکی خستش میکرد

 

دانلود آهنگ جدید مسعود تقی زاده بنام من و تو با لینک مستقیم از پارلین موزیک

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ من و تو از مسعود تقی زاده,دانلود آهنگ نو تو بدون همدیگه میمیریم,دانلود اهنگ منو تو کنار هم معنا میگیریم,دانلود اهنگ من و تو با لینک مستقیم,متن آهنگ من و تو از مسعود تقی زاده,دانلود آهنگ های جدید مسعود تقی زاده,دانلود ترانه های جدید,دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم,دانلود اهنگ جدید معسود تقی زاده بنام من و تو

 

دانلود آهنگ من و تو از مسعود تقی زاده

 

متن آهنگ جدید مسعود تقی زاده بنام من و تو :

 

منو تو بدون همدیگه میمیریم

 

منو تو کنار هم معنا میگیریم

 

منو تو کسی رو غیر از هم نداریم

 

منو تو محاله عشقو جا بزاریم

 

اگه من یه ثانیه بی تو بمونم

 

دنیا رو خودم به آتیش می کشونم

 

منو تو کسی رو غیر از هم نداریم

یکی پر از امیدو یکی همیشه بییخیال

 

دانلود آهنگ جدید ما دو تا بودیم از احمدرضا شهریاری و بهزاد بکس

 

یکی رسیده ته خط از اون دوتایی که گفتم

 

وقتی رو اسمش ضربدر میخورد

 

یکی بد گیر میادو شب دیر میادو طلب کار بود یکی هنوز براش طرفدار بود

 

همون بده من بودم ولی خوب جا میزدم

 

کلی غول تو کار بود وقتی درجا میزدم

 

اون بده من بودم اون که له شد غرورش بازم اسمتو هر جا میبرم

 

انگاز از اون روزایه خوب دیگه خبری نمیشه خواستم دنیارو بسازم یه نفری نمیشه

 

حرفامو نذاشت بزنم فقط نوشتو رفتش میگفت دلم گیر یه آدم عوضی نمیشه

 

من بد شده بودم تو این زندگیه سگی اینا باعث شد قید همدیگرو زدیم

 

دانلود آهنگ جدید ما دو تا بودیم از احمدرضا شهریاری و بهزاد بکس

 

ببین دارم با خاطرات تو جنگ میکنم

 

عاشق ته ریش بود ریشامو بلند میکنم

 

اینقدر بد شدم به بودنت چشم نمیدوزم

 

عاشقه رنگ روشنه دیگه مشکی میپوشم

 

هنوزم فردامو با خیاله تو رنگ میکنم

 

موهای کوتاه دوست داشت اینم بلند میکنم

 

آهای دنیا دیگه مردم بگو بیاد نمیتونم

 

یه بغضی تو گلوم گیره بگو برگرد پشیمونم

 

الکی مثلا دیگه دلتنگت نیستم

 

ما دوتا بودیم

 

 

دانلود آهنگ من و تو از مسعود تقی زاده

 

منو تو هر دو واسه هم بی قراریم

دل من همیشه غرقه توی رویاست

تو بیا به فکر رویاهای من باش

تو بیا ستاره ی دنیای من باش

تو بیا دلیل این عاشق شدن باش

تو بیا تا من دوباره جون بگیرم

تو بیا تا از غم دوریت نمیرم

تویی اون کس که واسم بهترینه

دانلود آهنگ من و تو از مسعود تقی زاده

نمی خوام کسی منو بی تو ببینه

نکنه بهم بگی دوسم نداری

نکنه که دست تو دست من نذاری

دانلود آهنگ جدید فرزاد مستوفی بنام نزدیکم کن با لینک مستقیم از پارلین موزیک

دانلود آهنگ جدید نزدیکم کن از فرزاد مستوفی با لینک مستقیم | دانلود اهنگ جدید نزدیکم کن با صدای فرزاد مستوفی به همراه متن آهنگ نزدیکم کن از پارلین موزیک

ترانه و آهنگساز : فرزاد مستوفی , نظیم‌کننده : فتاح فتحی

برای دانلود آهنگ نزدیکم کن به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید نزدیکم کن از فرزاد مستوفی

متن آهنگ جدید فرزاد مستوفی بنام نزدیکم کن :

نزدیک نزدیکم کن به خودت

نذا بازم به اون تنهایی برگردم

به سمت تو میام و رو نگیر از من

تموم این راهو با تو عاشقی کردم

اگه بد بودم و باز بد کردم

تو نگفتی راه برگشتی نیست

واسه اینکه تو هوامو داشتی

دانلود آهنگ جدید ما دو تا بودیم از احمدرضا شهریاری و بهزاد بکس

یکی دیگه روزا پیش کیا بود ها یکی شکستو نگفت ولی میریخت تو خودش

غمو ساکت میموند بازم عاشق میموند

یکی دیگه شبا فکر چیا بود ها

آهای دنیا ببین خستم بگو برگرد پشیمونم

به کی خیره شده چشماش نمیدونم نمیدونم

دلم تنگه نمیفهمه بگو از آدما سیره

بگو بد جور زمین خورده همین چند وقته نمیمونده

 

 

 

دانلود آهنگ جدید ما دو تا بودیم از احمدرضا شهریاری و بهزاد بکس

 

یکی راه خودشو داشت یکی پسرفت میکرد

 

گذشتو گذشت یه دو فصلی ازش

 

یکی عصبی بود اون یکی میخدید همش

 

یکی شیشه خورده داشت هنوز صاف نشده بود

 

یکی با سکوتش میجنگید همش

 

تا یه روز اومد فهمیدن میشه با هم خوب بود

 

یکی از جدایی میترسید همش

 

یکی تو خونه حبسو یکی وله خیابونا یکی تنها بود اون یکی پیه چیا بود ها

 

یکی دست دست میکردو بد مست میکردو خستش میکردو دم نمیزدش اه

 

 

اون که واسه همون خندش میمرد

 

 

دانلود آهنگ جدید ما دو تا بودیم از احمدرضا شهریاری و بهزاد بکس با لینک مستقیم

 

یکیش درد کم نداشت ولی دلقک میشد شاید بخنده یه لحظه بهتر شه حالش

 

 

دانلود آهنگ جدید نزدیکم کن از فرزاد مستوفی

 

می دونم غیر از تو هیچ راهی نیست

وقتی بیقرارو دلتنگ میشم

رو به خونه ی تو سجده می کنم

وقتی که اشک تو چشام از شوقِ

اینکه تو نگام کنی پُر میشم

می پیچه عطر تو، توو هر لحظه م

منو عاشق نوازش می کنم

روبرو تو همیشه می شینم

واسه بودن تو همیشه خواهش می کنم

تو صدام کردی دوباره

وقتایی که دورم ازت

دانلود آهنگ جدید نزدیکم کن از فرزاد مستوفی

هر چی در بسته رو

واکردی ممنونم ازت

به آسونی رهات نمی کنم

وقتی که نزدیکی به من

محو تماشای تو میشم

به آغوشت منو تکیه

بازم به من حسی بده

بذار بیشتر از این

عاشقت شم

وقتی بیقرارو دلتنگ میشم

دانلود آهنگ جدید نزدیکم کن از فرزاد مستوفی

رو به خونه ی تو سجده می کنم

وقتی که اشک تو چشام از شوقِ

اینکه تو نگام کنی پُر میشم

می پیچه عطر تو، توو هر لحظه م

منو عاشق نوازش می کنم

روبرو تو همیشه می شینم

واسه بودن ِ تو همیشه خواهش می کنم

 

 

 

دانلود آهنگ جدید صالح رضایی بنام این مدلی با لینک مستقیم از پارلین موزیک

 

ترانه : شاهین شیخی , آهنگ و تنظیم : صالح رضایی

 

دانلود آهنگ جدید این مدلی از صالح رضایی با لینک مستقیم | دانلود ترانه و آهنگ جدید از صالح رضایی بنام این مدلی با بهترین کیفیت از پارلین موزیک

 

 

دانلود آهنگ این مدلی از صالح رضایی,دانلود آهنگ این مدلی,دانلود ترانه این مدلی از صالح رضایی با لینک مستقیم,دانلود آهنگ های جدید صالح رضایی,دانلود ترانه این مدلی,دانلود آهنگ این مدلی صالح رضایی لینک مستقیم,دانلود اهنگ جدید,دانلود آهنگ

 

متن آهنگ جدید صالح رضایی بنام این مدلی :

 

قرار اولمون بوده و قراره که با تو بمونمو

 

کنار تو دلم بیقراره تو میدونی

 

قراره اولو گذاشتمو خوشحالم دست پر برگشتمو

 

همونی که پیش میگشتمو همونی

 

عشقم واسم اصله کاری خنده هاته

 

عشقی که میخواستم تو نگاته

 

ردشو زدمو تو چشاته

 

دانلود آهنگ جدید این مدلی از صالح رضایی از پارلین موزیک

 

عشقم همینی که نگامون یکی شد

 

اصلا نفهمیدم یهو چیشد

 

عاشق شدمو یه دفعه ای شد

 

همین که صبح شه بخدا میام میگردم

 

پیه تو تو رو میخوام میدونم دلم این مدلیه میدونم

 

دیرو زود داره تو ناز کردنت سوخت و سوز نداره اما برات

 

خجالت میکشی طبیعیه میدونم

 

عشقم واسم اصله کاری خنده هاته

 

دانلود آهنگ جدید این مدلی از صالح رضایی با لینک مستقیم

 

عشقی که میخواستم تو نگاته

 

ردشو زدمو تو چشاته

 

عشقم همینی که نگامون یکی شد

 

اصلا نفهمیدم یهو چیشد

 

عاشق شدمو یه دفعه ای شد

 

عشقم واسم اصله کاری خنده هاته عشقی که میخواستم تو نگاته

 

دانلود آهنگ جدید این مدلی از صالح رضایی از پارلین موزیک

 

ردشو زدمو تو چشاته عشقم همینی که نگامون یکی شد

 

اصلا نفهمیدم یهو چیشد عاشق شدمو یه دفعه ای شد

 

 





:: بازدید از این مطلب : 683
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیموررضائی شهریور
ت : شنبه 3 مرداد 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی